Pánská móda

Baner rejestracji hurtowników odzież męska

MEZI CENOU A KVALITOU, NEBOLI DILEMA VÝROBCE PÁNSKÝCH ODĚVŮ

V Polsku se každým rokem zvyšuje počet výrobců pánských oděvů, ačkoliv jejich počet je stále zanedbatelný. Je to způsobeno zejména nedostatkem povědomí u mužů o důležitosti módy a vlastního vzhledu, jak tomu bylo ještě před několika lety. Výrobci oděvů se předhánějí ve způsobech jak získat zákazníka, a jako nejjednodušší metoda manipulace se jim jeví cena a kvalita zhotoveného produktu. Producent pánských oděvů, který chce dosáhnout úspěchu, musí mezi nimi najít zlatý střed. Dá se sice sázet pouze na jeden z těchto faktorů, riziko neúspěchu je však v tomto případě příliš velké. Proces výroby oděvu připomíná překážkový běh, který začíná již ve fázi navrhování. Je třeba strávit mnoho času analýzou trhu s módou a věnovat pozornost přicházejícím trendům a zároveň shromažďovat informace ohledně barev, střihů i tkanin. Návrhy, stupnice rozměrů, koupě a údržba krejčovských strojů - to vše má vliv na cenu výrobků jako pánské košile, kalhoty, či saka. Je ale třeba vzít v úvahu i využívaný materiál, způsob a kvalitu provedení, trvanlivost švů. Bohužel, většina výrobců pánských oděvů dává přednost nízké ceně, která má povzbudit ke koupi větší množství odběratelů, avšak na úkor kvality. Přitom se nebere v potaz, že průměrný muž, s průměrným příjmem a vzděláním si už nikdy nekoupí výrobek, který se už po několika  týdnech nehodí k nošení. Pouze ženy, které si kupují dámské oblečení,  a pak si ho oblečou jen jednou, se možná vrátí. Výrobců, kteří se snaží vyrábět oblečení v dobré kvalitě a po příznivé, avšak ne přehnaně nízké ceně,  je velmi málo.

ZAJÍMAVÁ KOLEKCE PÁNSKÝCH ODĚVŮ KLÍČEM K ÚSPĚCHU

Dobrý výrobce pánských oděvů musí svým zákazníkům zajišťovat stále novější, zajímavé kolekce oblečení. Pokud se střih sak nemění, tím spíše všechny ostatní prvky a produkty by měly být nejen módní, navíc dobře vypadající a praktické. To se pak ve značné míře projeví na ceně oblečení. Vytvoření zajímavé kolekce vyžaduje od výrobce zaměstnání dobrého návrháře, což není levná záležitost. Pro muže má podstatně větší význam spojení elegance a funkčnosti. Navržení takového pánského oblečení, navíc za atraktivní  cenu, není jednoduché. Stačí se podívat na současné nabídky obchodů, kde každá košile vypadá stejně a všechny kalhoty byly zhotoveny při co nejnižších nákladech. Jistě, cena je snad i přijatelná, ale je vhodné se zamyslet nad potřebami průměrného zákazníka. Větší kvalita provedení u oblečení může zvednout náklady na jeho zhotovení  o 10 - 15 procent. Drtivá většina kupujících ale zaplatí několik korun navíc, pokud budou mít záruku větší trvanlivosti zboží. Muži na rozdíl od žen dávají přednost dražším nákupům, avšak nepříliš často. Názor, že nabídka oblečení v nižší kvalitě způsobí, že budou přicházet do obchodu častěji, je chybný. Tento přístup povede akorát k tomu, že začnou hledat jiné značky a jiné provedení u konkurence. Shrnuto a podtrženo - nabídka výrobků po nepatrně vyšších cenách, ale ze zajímavých kolekcí a v dobré kvalitě, může pouze přilákat další zákazníky.

VÝROBCI PÁNSKÝCH ODĚVŮ TAKÉ ŠIJOU V ASII

Cena pánského oblečení se ve značné míře  odvíjí od druhu a kvality materiálu, který se používá k jejich výrobě. Dalším stejně důležitým faktorem jsou náklady na údržbu továren, šicích strojů a udržení pracovníků. Zhotovení jednoho kusu úplně stejného produktu, například pánské bundy, se dá ušít s rozdílnými pořizovacími náklady, podle toho, v které části světa je zhotovena. To znamená, že ne každé oblečení, které bylo vyrobeno v Číně, musí nekvalitní. Je třeba se smířit s tím, že, drtivá část textilního a oděvního průmyslu se nachází právě v Turecku, Indii či jihovýchodní Asii. Výrobci se mnohem více vyplácí, pokud má možnost dovozu zboží z druhého konce světa, než ho vyrábět na místě. Má na to vliv zejména lepší zázemí pro šicí stroje v zahraničí a podstatně levnější náklady na zaměstnávání pracovníků. Na kvalitu oblečení  nemá až tak velký vliv země, kde se vyrábí, jako spíše konkrétní  výrobce pánského oblečení. Je třeba si také uvědomit, že výroba dobrého pánského oblečení nespočívá pouze v nastřihání jakéhokoliv  materiálu, jeho sešití v patřičných místech a přidání několika knoflíků. Všechno záleží od dodaného materiálu. Není třeba se obávat lokalizace krejčovských dílen, ale spíše nepostačující kvality látek a nekvalitního zhotovení. Odběratel bude využívat nabídky koupě dobře zhotoveného a poměrně levného oblečení, bez ohledu na zemi, kde bylo ušito. Zároveň by bylo vhodné rozšířit mezi zákazníky povědomí o tom, že čínské nebo thajské oblečení nemusí být vždy méně kvalitní.